onsdag den 9. januar 2013

Kommentarer under regioner slettes

Da der efterhånden var ret så mange kommentarer under flere af region-fanebladene, har jeg for overskuelighedens skyld slettet kommentarer, der var ældre end ca. 6 måneder. Dette vil jeg også fremover gøre.

Desværre har jeg ikke kunnet finde ud af at vise de nyeste kommentarer først og de ældre nedefter, hvilket ellers ville være det smarteste efter min mening. Hvis du har kendskab til, hvordan det kan lade sig gøre på en blogspot-side som denne, så må du meget gerne kontakte mig.

Er du enig i, at 6 måneder er et passende tidsrum at bevare kommentarerne? Skriv gerne en kommentar herunder, hvis du har en mening om dette.

1 kommentar:

  1. BOMAN Consulting arbejder med udvalgte kunder indenfor digital markedsføring og udvikling. Options are lars kolind, unboss, nq, tedxcopenhagen and digital strategi.

    SvarSlet

Tak fordi du gider smide et par linier. Det sætter vi stor pris på. :-)