mandag den 21. november 2011

Velkommen til Skralderen!

Så for nylig programmet "Spis Skraldet" om madspild på DR2, hvor en ung pige levede af skrald fra affaldscontainere i en uge uden problemer. Tankevækkende!

Jeg har oprettet denne blog som et åbent forum for skraldere i hele landet. Der findes enkelte andre sites om skraldning og en del sites om madspild på nettet, som er meget informative, men jeg synes, det er vigtigt med endnu mere fokus på såvel skraldning som madspild, så dette forum er mit ydmyge bidrag, som ikke på nogen måde er tænkt som en konkurrent til allerede eksisterende sites, snarere tværtimod. Jo flere, der skriver og taler om skraldning og madspild, jo større chance er der for, at vi kan trænge igennem.

Jeg håber derfor, at du har lyst til at...

- følge bloggen og tilmelde dig som fast læser
- fortælle om dine egne erfaringer med skraldning
- dele ideer til gode skraldningssteder med andre
- give din mening om skraldning og madspild
- stille spørgsmål til andre skraldere
- give gode råd og tips om skraldning og mindskning af madspild
- linke til sider, Facebook-grupper og videoer, som du synes skal ses
- komme med forslag til forbedringer af siden

Jeg har inddelt landet i delområder, så du hurtigt kan finde frem til indlæg fra dit eget område, og jeg glæder mig til, at skraldere fra hele landet begynder at byde ind.

Er du selv webmaster på en side om madspild, skraldning eller relaterede emner, så er du meget velkommen til at skrive til mig på lili.fisker@tdcadsl.dk, så linker jeg til din side.

God fornøjelse derude i natten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gider smide et par linier. Det sætter vi stor pris på. :-)