torsdag den 11. oktober 2012

Skralderen.dk udvider til Facebook

På opfordring fra flere brugere af dette forum er nu oprettet en Facebook-side i tilknytning hertil.


Facebook-siden er tænkt som en dynamisk udvidelse af Skralderen.dk, da bloggen har visse begrænsninger. 

Har du en blog eller hjemmeside eller er du adminstrator for en Facebook-gruppe med fokus på skraldning og/eller madspild, som er åben for alle, og som du gerne vil have synliggjort, så er du velkommen til at sende en mail med en kort beskrivelse af siden til lili.fisker@tdcadsl.dk - så linker vi til den fra Skralderen.dk og Skralderen.dk's Facebook-side. 

Jeg er bevidst om, at nogle skraldere ikke ønsker større synliggørelse af skralder-kulturen, da man desværre kan opleve, at gode skraldesteder bliver aflåst, når der har været omtale i medierne. Min grundholdning er dog, at vi skal det kolosale madspild til livs, og det kan kun ske ved synliggørelse af problematikkerne. 
Derfor er Skralderen.dk på både bloggen og på Facebook åbne fora, som alle har adgang til.

Jeg håber, I vil tage godt imod Skralderen.dk på Facebook!

De bedste skralder-hilsner
Lili Fisker

2 kommentarer:

  1. Jeg har oplevet at de to steder, hvor jeg skraldede blev låst af. Det er noget træls. Forstår det slet ikke, når jeg fint kan bruge noget, der bare bliver smidt ud. Det er jeg ked af, for jeg har ikke mange penge og fandt vitterligen dejlige ting - se bare indlægget:
    Hvad containeren gemte


    Jeg skal på jagt efter nye steder at "handle".

    SvarSlet
  2. Hej jeg bor på Københavns vestegn og kunne godt tænke mig at begynde at skralde er der noget der kan hjælpe mig da jeg er helt ny?
    jeg kan kontaktes på tfm@jubii.com

    SvarSlet

Tak fordi du gider smide et par linier. Det sætter vi stor pris på. :-)